[av_heading tag=’h2′ padding=’20’ heading=’Ηλεκτρικές Μοτοσυκλέτες’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading] [av_toggle_container initial=’0′ mode=’toggle’ sort=”] [av_toggle title=’Χρειάζομαι δίπλωμα για τα ηλεκτρικά δίκυκλα;’ tags=”]

Σύμφωνα με τον ΚΟΚ ποδήλατα εξοπλισμένα με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος μικρότερης ή ίσης με 250 W, στα οποία η ισχύς του κινητήρα διακόπτεται ή μειώνεται σταδιακά και τελικά μηδενίζεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 km/h, θεωρούνται απλά ποδήλατα και δεν χρειάζονται πινακίδες και δίπλωμα οδήγησης.

Εάν σε οποιοδήποτε δίκυκλο (ποδήλατο ή μοτοποδήλατο ή μοτοσυκλέτα) τοποθετηθεί κινητήρας καυσίμου οποιουδήποτε μεγέθους (έστω και 1cc) ή ηλεκτροκινητήρας μεγαλύτερος από 250 Watt, ή με κινητήρα 250W έχει τελική ταχύτητα άνω των 25 Km/h, τότε θεωρείται μοτοποδήλατο (για μοτέρ μέχρι 4.000W και τελική μέχρι 45Km/h) ή μοτοσυκλέτα (για μοτέρ πάνω από 4.000W ή/και τελική άνω των 45Km/h) και για να το οδηγήσει κανείς νόμιμα στους δημόσιους δρόμους χρειάζεται έγκριση τύπου, δηλαδή πινακίδες κυκλοφορίας, ασφάλεια και δίπλωμα οδήγησης.

Δίκυκλα χωρίς πετάλια ή με τοποθετημένα πετάλια αλλά που δεν μπορούν να κινηθούν από αυτά, δεν θεωρούνται ποδήλατα.

[/av_toggle] [av_toggle title=’Ποιές είναι οι απαιτήσεις συντήρησης; ‘ tags=”] Οι απαιτήσεις συντήρησης είναι ελάχιστες. Ουσιαστικά περιορίζονται στον έλεγχο των φρένων.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Και τι εγγύηση έχω;’ tags=”] Ανάλογα με το μοντέλο και το πακέτο επέκτασης εγγύησης που θα επιλέξετε από 2 έως 3 χρόνια.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Οι μπαταρίες; ‘ tags=”] Για τις μπαταρίες Silicone Gel η εγγύηση ισχύει για έξη (6) μήνες, για τις μπαταρίες Λιθίου η εγγύηση είναι δύο (2) χρόνια.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Ποιά είναι η ζωή των μπαταριών με σωστή χρήση;’ tags=”]

Για τις μπαταρίες GEL υπολογίστε 200-250 κύκλους εκφόρτισης, ανάλογα με τη χρήση (τρόπο οδήγησης – ανηφορικές διαδρομές κλπ).

Oι μπαταρίες ΛΙΘΙΟΥ έχουν ζωή μέχρι 1000 κύκλους βαθιάς εκφόρτισης (παραμένουσα απόδοση έως 80% αρχικής).

Οι μπαταρίες Λιθίου είναι μακροπρόθεσμα οικονομικότερες και ανώτερες σε επιδόσεις, γι ‘αυτό χρησιμοποιούνται πλέον απο όλους τους σοβαρούς κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.

[/av_toggle] [av_toggle title=’Ποιά είναι η ‘’σωστή χρήση’’ των μπαταριών;’ tags=”] Ο σημαντικότερος κανόνας είναι να μην τις εξαντλούμε (αυτό το φροντίζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα των σκούτερ) και να τις φορτίζουμε όσο πιο συχνά μπορούμε (αυτό πρέπει να το φροντίζει ο ιδιοκτήτης).

Εάν πρόκειται να μην χρησιμοποιηθούν για αρκετό καιρό να τις φορτίζετε σύμφωνα με οδηγίες που θα σας δοθούν
[/av_toggle] [av_toggle title=’Πώς επαναφορτίζονται οι μπαταρίες;’ tags=”] Η επαναφόρτιση γίνεται σε οποιαδήποτε κοινή μπρίζα.Οι μπαταρίες δεν αφαιρούνται άρα πρέπει να έχουμε πρόσβαση σε μπρίζα ισόγειου χώρου (αυλή , γκαράζ κλπ).
[/av_toggle] [av_toggle title=’Γιατί να αγοράσω ένα GreenScooter;’ tags=”] Κάνουμε μεγάλη οικονομία από καύσιμα και τα λοιπά έξοδα χρήσης / συντήρησης

Δείχνουμε υπευθυνότητα προστατεύοντας το περιβάλλον απο καυσαέρια και θόρυβο.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Μα μπορώ να αγοράσω ένα σκούτερ αντίστοιχων επιδόσεων με 300 – 400 € φθηνότερα, γιατί να προτιμήσω τα GreenScooters? Εγώ μόνος μου θα σώσω το περιβάλλον; ‘ tags=”] Το να σώσουμε το περιβάλλον και να το παραδώσουμε στις επόμενες γενιές βιώσιμο είναι ευθύνη όλων. Για τη καταστροφή του πληρώνουμε ήδη ένα συνεχώς αυξανόμενο έμμεσο τίμημα (φυσικές καταστροφές – θέματα υγείας).

Πέρα από το έμμεσο, υπάρχει το άμεσα κατανοητό και υπολογίσιμο κόστος της καθημερινής μετακίνησης.

Το κόστος αγοράς ενός  βενζινοκίνητου σκούτερ  μπορεί να είναι μικρότερο αλλά μετά έρχονται τα έξοδα χρήσης, δηλαδή βενζίνη, ανταλλακτικά και εργατικά συντήρησης που σε ορίζοντα τετραετίας είναι περισσότερα από το κόστος αγοράς του βενζινοκίνητου σκούτερ !

Πατήστε εδώ για να δείτε σε έρευνα γνωστού περιοδικού μοτοσυκλετών τον υπολογισμό κόστους χρήσης ενός πολυδιαφημισμένου σαν “το πιό οικονομικό σκούτερ” που εκτός από το κόστος για την αγορά του, χρειάζεται σε ορίζοντα 4ετίας/40.000 χιλιόμετρα άλλα επιπλέον 4.000 ευρώ (δηλαδή επιπλέον 1.000 ευρώ τον χρόνο) για βενζίνη – σέρβις – τέλη κυκλοφορίας – ακριβότερα ασφάλιστρα.  Δείτε το συμφέρον σας και αποφύγετε την παγίδα με το τυρί.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Δεν καταλαβαίνω, πόσο οικονομία θα κάνω δηλαδή;’ tags=”]

Με μπαταρίες Λιθίου το κόστος χρήσης (κόστος αντικατάστασης μπαταρίας + ρεύμα φόρτισης) είναι 2 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα ενώ με μπαταρίες Σιλικόνης το κόστος χρήσης ανεβαίνει στα 4 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Ακόμη και τα πιό οικονομικά βενζινοκίνητα σκούτερ στη πραγματικότητα του έντονου ρυθμού κίνησης στη πόλη “καίνε” τουλάχιστον 3 Lt/100 Km που με τιμή βενζίνης 1,5 € το λίτρο σημαίνει περίπου 4,5€ κάθε 100 χιλιόμετρα. Εάν προσθέσουμε τέλη κυκλοφορίας, λάδια, φίλτρα, μπουζί, αλυσίδες, ιμάντες κλπ και εργατικά συντήρησης, τελικά στοιχίζουν τουλάχιστον 6 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Δηλαδή με μπαταρίες Λιθίου κερδίζουμε 4 ευρώ ανά 100 Km,ενώ με μπαταρίες Gel κερδίζουμε 2 ευρώ ανά 100Km.

Σε ορίζοντα 4 ετίας (50.000 Km) τα  GreenScooters σβήνουν από το κόστος αγοράς τους 2.000 ευρώ ενώ με ένα βενζινοκίνητο scooter,  εκτός του κόστους αγοράς, θα πληρώσετε επιπλέον 3.500 – 4,500 €  για βενζίνη, τέλη και συντήρηση !

Υπολογίστε ακριβώς το όφελος σας χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή μας.

[/av_toggle] [av_toggle title=’Είναι αξιόπιστα;’ tags=”] Τα GreenScooters είναι μοτοσυκλέτες με Ευρωπαïκή έγκριση τύπου, δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που “θεωρούνται ποδήλατα – δεν θέλουν (= δεν μπορούν) να βγάλουν πινακίδες”  και τελικά κυκλοφορούν στο δρόμο χωρίς καμία ασφάλεια (τυπική και ουσιαστική τόσο για εσάς, όσο και απέναντι σε τρίτους).

Δέν είναι χθεσινά ή άγνωστα. Κυκλοφορούν συνεχώς και τα εξελίσσουμε στους ελληνικούς δρόμους από το 2009 και πολλά έχουν ήδη διανύσει περισσότερο από 80.000Km κάνοντας οικονομία χιλιάδων ευρώ στους ιδιοκτήτες τους.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Αφού τα ηλεκτροκίνητα σκούτερ είναι τόοοσο καλά, γιατί οι μεγάλοι κατασκευαστές δεν τα προωθούν;’ tags=”] Γιατί κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή αυτό που συμφέρει τις εταιρείες τους. Έχουν ένα τεράστιο δίκτυο που πουλάει πανάκριβα υπηρεσίες και ανταλλακτικά για την χρήση, συντήρηση και επισκευή των προιόντων τους. Σκεφτείτε πόσα πληρώσατε για ένα απλό service ή βλάβη την τελευταία φορά. Η τωρινή κατάσταση βολεύει πάρα πολλούς και δεν υπάρχει προοπτική για άμεση αλλαγή της. Εσύ απλά δές το δικό σου συμφέρον.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Σε ένα φόρουμ, ο χρήστης ” Όλα τα σφάζω” είπε ότι έχει ένα “παρόμοιο ηλεκτρικό σκούτερ”. Η τελική ταχύτητα του είναι η μισή από αυτή που μας λέτε δηλαδή γύρω στα 40 Km/h και η αυτονομία του ούτε 20 χιλιόμετρα.’ tags=”] Τα GreenScooters απλά δεν έχουν καμμία σχέση με το σκούτερ του φίλου που καταθέτει στο φόρουμ την προσωπική του εμπειρία αλλά και με άλλα που κυκλοφορούν στην αγορά, τα οποία δυστυχώς για τους ιδιοκτήτες τους, ποτέ δεν κάνουν όσα “υπόσχονται” και τελικά επιβεβαιώνουν το ρητό “η φτήνεια τρώει τον παρά”.

Οι επιδόσεις που παρουσιάζουμε είναι οι πραγματικές μετά από καθημερινή χρήση 8 ετών στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες της Αθήνας και όχι τα ιδανικά στοιχεία των κατασκευαστών.

Η εμπειρία μας είναι ο λόγος υπεροχής των προιόντων μας.
[/av_toggle] [/av_toggle_container] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_heading tag=’h2′ padding=’20’ heading=’Ηλεκτρικά Ποδήλατα’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading] [av_toggle_container initial=’0′ mode=’toggle’ sort=”] [av_toggle title=’Χρειάζομαι δίπλωμα για να οδηγήσω το ηλεκτρικό ποδήλατο ;’ tags=”] Σύμφωνα με τον ΚΟΚ ποδήλατα (*) εξοπλισμένα με βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα μέγιστης συνεχόμενης ισχύος 250 W, στα οποία η ισχύς του κινητήρα διακόπτεται όταν η ταχύτητα του οχήματος φθάσει τα 25 km/h δεν χρειάζονται πινακίδες, ασφάλεια και δίπλωμα οδήγησης.

Εάν σε ένα ποδήλατο τοποθετηθεί κινητήρας βενζίνης οποιουδήποτε μεγέθους ή ηλεκτροκινητήρας μεγαλύτερος από 250 Watt, ή με κινητήρα 250W το ποδήλατο έχει τελική ταχύτητα άνω των 25 Km/h, τότε θεωρείται μοτοποδήλατο (μοτέρ μέχρι 4.000W) ή μοτοσυκλέτα (μοτέρ πάνω από 4.000W) και για να το οδηγήσει κανείς νόμιμα στους δημόσιους δρόμους χρειάζεται πινακίδες κυκλοφορίας, ασφάλεια και φυσικά δίπλωμα οδήγησης.

(*) Τα δίκυκλα που δεν έχουν καθόλου πετάλια ή που έχουν πετάλια τα οποία όταν γυρίζουν δεν μπορούν να κινήσουν το ποδήλατο, δεν θεωρούνται ποδήλατα.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Τι πρέπει να προσέξω στην αγορά ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου;’ tags=”]

  • Το συνολικό βάρος του ποδηλάτου (μην ξεχνάτε, μαζί με την μπαταρία).
    • Όσο ελαφρύτερο τόσο το καλύτερο. Ο λόγος βάρος/ισχύ δείχνει πολλά για τις επιδόσεις κάθε οχήματος. Αν το ποδήλατο ζυγίζει 30 κιλά (ο λόγος στο 45 κιλά/ΗΡ) ή ακόμη χειρότερα, αν ζυγίζει 40 κιλά (ο λόγος πάει στο 57 κιλά /ΗΡ) μην περιμένετε να σας ανεβάζει σε ανηφόρες.
  • Την ποιότητα των περιφερειακών εξαρτημάτων (πλαίσιο, πιρούνι, φρένα, ντεραγιέρ κλπ). Στα ηλεκτρικά ποδήλατα, η μέση ταχύτητα είναι αρκετά μεγαλύτερη απο τα απλά ποδήλατα, άρα υπάρχουν μεγαλύτερες καταπονήσεις και απαιτήσεις από το πλαίσιο και τα περιφερειακά τους.
  • Το είδος της μπαταρίας (Λιθίου ή  Gel/Μολύβδου) γιατί διαφέρουν πολύ στην διάρκεια ζωής για αντικατάσταση (κύκλοι φόρτισης), την αυτονομία και στο βάρος. Οι μπαταρίες μολύβδου GEL έχουν την μισή αυτονομία, το τριπλάσιο βάρος και τουλάχιστον τριπλάσιο κόστος χρήσης (συχνή αντικατάσταση) σε σύγκριση με μια ονομαστικά ίδια μπαταρία Λιθίου.
  • Το τύπο του μοτέρ (για να το καταλάβετε, κάντε μια μικρή βόλτα χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση):
    • direct drive : απλούστερος, φτηνότερος, μεγάλο όγκο και μεγάλο βάρος, μέτρια ροπή (αδύναμος στις ανηφόρες συγκριτικά με τους geared), ανάλογα με τη ποιότητα του παρουσιάζει από μέτρια έως μεγάλη αντίσταση κύλισης (οταν κάνετε πετάλι νιώθετε σαν να έχετε μισο-ξεφούσκωτο λάστιχα) με αποτέλεσμα την μεγάλη κατανάλωση μπαταρίας άρα και μικρή αυτονομία.
    • geared : ακριβότερος, μικρές διαστάσεις και μικρό βάρος, μεγάλη ροπή, κατάλληλος για ανηφορικές διαδρομές, καμία αντίσταση στη κύλιση όταν μείνεις από μπαταρία ή όταν κάνεις ποδήλατο χωρίς την υποβοήθηση.
  • Η ισχύς του συστήματος P που μετριέται  σε Watts και (απλουστευμένα) υπολογίζεται ως P = V x I όπου V η τάση της μπαταρίας και I το ρεύμα (Αmp) εκφόρτισης που μπορεί να αποδώσει η μπαταρία. Με λίγα λόγια τη δύναμη την καθορίζει η μπαταρία και όχι το μοτέρ ενός συστήματος.
  • Η αυτονομία είναι ανάλογη της χωρητικότητας της μπαταρίας. Η αυτονομία μετριέται σε Wh και  υπολογίζεται ως εξής Wh = Volt x Amperhours , π.χ μια μπαταρία 36V / 9Ah έχει χωρητικότητα 36V x 9Ah = 324 Wh. Εάν στο ίδιο ποδήλατο βάλουμε μία μικρότερη μπαταρία  χωρητικότητας π.χ 24V x 9Ah = 216 Wh  μειώνουμε κατά 33%  το κόστος αλλά και τις επιδόσεις του. Συνοπτικά όσο μεγαλύτερο το Wh της μπαταρίας τόσο μεγαλύτερη αυτονομία.
  •  Η πιστοποίηση ότι πληρεί τα ευρωπαικά πρότυπα ασφαλείας ΕΝ15194 και κυκλοφορεί νόμιμα στους δημόσιους δρόμους.
  • Το κυριότερο απ’ όλα η εγγύηση του ποδηλάτου και της μπαταρίας γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα επηρεάσει την τσέπη & την ηρεμία μας.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Ποιές μπαταρίες είναι καλύτερες οι Λιθίου ή οι Μολύβδου / Gel;’ tags=”] Από όλες τις απόψεις οι μπαταρίες Λιθίου είναι καλύτερες.

Για την ίδια χωρητικότητα (Wh) οι μπαταρίες Λιθίου ζυγίζουν 70% λιγότερο, έχουν τουλάχιστον διπλάσια αυτονομία και τουλάχιστον 3 πλάσιο χρόνο ζωής  απο τις Gel που σημαίνει ότι μακροπρόθεσμα είναι και πολύ πιο οικονομικές.

Οι μπαταρίες μολύβδου / Gel χρησιμοποιούνται σε φτηνά ηλεκτρικά ποδήλατα χαμηλών απαιτήσεων.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Και ποιός τύπος μπαταρίας Λιθίου είναι ο καλύτερος;’ tags=”] Υπάρχουν αρκετοί τύποι (χημεία) μπαταρίας Λιθίου με διαφορές στην ενέργεια ανά μονάδα βάρους και στους θεωρητικούς κύκλους φόρτισης μέχρι να χρειαστεί η αλλαγή τους .

Από την εμπειρία μας με όλους τους τύπους μπαταριών Λιθίου έχουμε διαπιστώσει ότι τελικά ο σημαντικότερος παράγοντας δεν είναι ο τύπος και η θεωρητική ζωή τους,  αλλά η ποιότητα τους.

Πολλές μπαταρίες ονομαστικά και εξωτερικά είναι ίδιες αλλά οι διαφορές τους για όσους γνωρίζουν είναι μεγάλες.

Η επιλογή φτηνής μπαταρίας είναι λάθος οικονομία και πέρα από αντιοικονομική μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη εμπειρία.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Και πως θα καταλάβω εγώ ποιά μπαταρία είναι καλή;’ tags=”]

Αυτό δεν φαίνεται αν δεν έχεις εξειδικευμένες γνώσεις και εάν δεν διαλύσεις τη μπαταρία. Την ποιότητα της μπαταρίας την διαπιστώνεις στην πράξη και ανάλογα με την ένταση της χρήσης. Αν είσαι 60 κιλά και χρησιμοποιείς το ποδήλατο μια φορά το μήνα σε ίσωμα η μπαταρία θα ζήσει αρκετά, εάν όμως την χρησιμοποιείς πιο συχνά και σε διαδρομές με ανηφόρες, κάποια στιγμή  – συνήθως μετά από “ζόρισμα”  – η αυτονομία της μπαταρίας πέφτει απότομα και γρήγορα θα αχρηστευθεί εντελώς.

Η μόνη απόδειξη ότι η μπαταρία που αγοράζεις είναι καλή, είναι η εγγύηση που τη συνοδεύει.

Η μπαταρία καθορίζει τις επιδόσεις και είναι ακριβό αναλώσιμο ανταλλακτικό, γιαυτό και η εγγύηση της είναι σημαντικό κριτήριο αγοράς.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Και τι αυτονομία έχουν οι μπαταρίες;’ tags=”] Η αυτονομία των μπαταριών επηρεάζεται από τους παράγοντες :

  • είδος & βαθμό απόδοσης μοτέρ
  • τρόπο χρήσης της υποβοήθησης (συνέχεια – κατά διαστήματα)
  • επιλεγμένη κλίμακα υποβοήθησης (π.χ σε ένα ποδήλατο με 5 κλίμακες υποβοήθησης υπολογίστε μείωση αυτονομίας περίπου 15% για κάθε μεγαλύτερη κλίμακα)
  • τελική ταχύτητα
  • βάρος αναβάτη
  • την κλίση της διαδρομής (επίπεδη – ανηφόρα – κατηφόρα)
  • τα συχνά σταμάτα – ξεκίνα
  • τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και
  • τη πίεση των ελαστικών.

Η ίδια μπαταρία σε διαφορετικά ποδήλατα ή/και διαφορετικά συστήματα ή/και διαφορετικές συνθήκες παρέχει διαφορετική αυτονομία.

Οι αυτονομίες των μπαταριών που περιγράφονται σε κάθε προιόν αναφέρονται στο συγκεκριμένο μοτέρ, με αναβάτη 80 κιλών, σε διαδρομή με μέτριες ανηφόρες, με κανονική προς γρήγορη οδήγηση, μέγιστη ταχύτητα του μοτέρ 25 Κm/h σε  θερμοκρασία περιβάλοντος 25 C.

Η ιδανική αυτονομία των μπαταριών (μοτέρ 250W, τελική ταχύτητα 25Km/h, σε επίπεδη διαδρομή, με αναβάτη 75 κιλά, χρήση μικρότερης κλίμακας υποβοήθησης) είναι 70 χιλιόμετρα για τις μπαταρίες 37V/9 Ah (333Wh), και 100 χιλιόμετρα για τις μπαταρίες 37V/11,6 AH (430Wh)
[/av_toggle] [av_toggle title=’Γιατί δεν πουλάτε μπαταρίες Bosch;’ tags=”] Γιατί δεν υπάρχουν μπαταρίες Λιθίου Bosch. Η  Bosch δεν κατασκευάζει μπαταρίες Λιθίου, απλά χρησιμοποιεί τις μπαταρίες άλλων επώνυμων κατασκευαστών και τις βάζει σε δικά της “κουτιά” που συνοδεύουν το μοτέρ Bosch.

Ίδιες και ακόμα καλύτερες ποιοτικά μπαταρίες σε διαφορετικά “κουτιά”,  χρησιμοποιούνται στα ποδήλατα και κίτ που σας προτείνουμε.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Κάποιοι κατασκευαστές για τις μπαταρίες 400Wh δίνουν αυτονομία 120Km ενώ εσείς 60Km. Πώς εξηγείται αυτό ;’ tags=”]

Δεν εξηγείται. Όταν μιλάμε για επώνυμες μπαταρίες με την ίδια χωρητικότητα, ισχυρισμοί για διαφορές πάνω από 5 % στην αυτονομία σε ίδιες συνθήκες χρήσης δείχνουν άγνοια είτε είναι απλά ψέμα. Μετά από χρόνια εμπειρίας με τις καλύτερες μπαταρίες γνωρίζουμε και σας λέμε εξαρχής τις πραγματικές αυτονομίες κάτι που σύντομα εξάλλου θα διαπιστώσετε και μόνοι σας και αποφεύγουμε τις υπερβολές και τις αισιόδοξες προβλέψεις των κατασκευαστών που στηρίζονται σε ιδανικές συνθήκες χρήσης χωρίς ανηφόρες και με ελάχιστη υποβοήθηση.

[/av_toggle] [/av_toggle_container] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′] [av_heading tag=’h2′ padding=’20’ heading=’Κίτ Μετατροπής ποδηλάτου’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=”][/av_heading] [av_toggle_container initial=’0′ mode=’toggle’ sort=”] [av_toggle title=’Είναι το ποδήλατο μου κατάλληλο για να γίνει ηλεκτρικό ;’ tags=”]

Η αλήθεια είναι ότι κάποια ποδήλατα δεν είναι κατάλληλα για να αντέξουν την δύναμη και ροπή ενός ηλεκτροκινητήρα και για να σταματάνε με ασφάλεια απο τις σχετικά υψηλές ταχύτητες που εύκολα αναπτύσσουν τα ηλεκτρικά μοτέρ. Εάν έχετε ένα φτηνό ποδήλατο άγνωστου κατασκευαστή που αγοράστηκε απο κατάστημα παιχνιδιών ή άλλο, άσχετο ποδηλατικά πολυκατάστημα, το πιθανότερο είναι  ότι ρισκάρετε με την ασφάλεια σας και τελικά δεν αξίζει να επενδύσετε πάνω του. Εάν έχετε ένα καλό ποδήλατο γνωστού κατασκευαστή και το κιτ ηλεκτροκίνησης τοποθετηθεί από έμπειρο τεχνικό, οι πιθανότητες να πάει κάτι λάθος είναι λίγες και αν υπάρχουν, θα εντοπιστούν και θα διορθωθούν πρίν το ποδήλατο βγεί στο δρόμο.

[/av_toggle] [av_toggle title=’Μπορώ να τοποθετήσω το κίτ μόνος μου;’ tags=”] Ναί, εάν έχεις εμπειρία και διαθέτεις τα εργαλεία που χρειάζονται. Εμείς θα σου δώσουμε οδηγό εγκατάστασης με αναλυτικές οδηγίες και φωτογραφίες.

Για όποιον δεν θέλει να ασχοληθεί, αναλαμβάνουμε εμείς την τοποθέτηση με κόστος που θα προσυμφωνηθεί αφού δούμε το ποδήλατο.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Τι εγγύηση έχουν τα κίτ;’ tags=”] Τα κίτ κατηγορίας Urban 18 μήνες.*

* Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης Urban με επιπλέον 12 μήνες, κόστος 225€.

Τα κιτ κατηγορίας Sport 12 μήνες.**

**Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης Sport με επιπλέον 12 μήνες, κόστος 350€.
[/av_toggle] [av_toggle title=’Μα γιατί μόνο 250 Watt ? Δεν είναι καλύτερα τα κίτ 500 & 1.000 Watt;’ tags=”] Ένας γυμνασμένος ποδηλάτης χωρίς “πρόσθετα”, αποδίδει όπως ένας κινητήρας ισχύος 200 Watt.

Tοποθετώντας ένα κίτ της σειράς Urban με μοτέρ 250 Watt είναι σαν να βοηθάει στο πετάλι ένας αόρατος γυμνασμένος συνεπιβάτης με ασήμαντο βάρος (7-8 Kgr στη περίπτωση των κίτ που προτείνουμε).

Η βοήθεια αυτή δεν μετατρέπει το ποδήλατο σε “μηχανάκι”, αλλά είναι υπεραρκετή για τις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης και τις συνηθισμένες ανηφόρες, χωρίς την κούραση, ιδρώτα και απογοήτευση που νιώθετε με τη χρήση του απλού ποδηλάτου.

Για όσους χρειάζονται ακόμη περισσότερη δύναμη & ταχύτητα, υπάρχουν τα κιτ της σειράς Sport με ισχύ μέχρι 1750W και τελική μέχρι 45 Km/h !

Τέλος, καλό είναι να γνωρίζουμε ότι κάθε κίτ είναι ένα σύστημα που αποδίδει μέχρι τα όρια του πιό αδύναμου υποσυστήματος/μέρους του.

Ένα ογκώδες μοτέρ από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα για την ισχύ που θα αποδίδει και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κουβαλάτε ένα μεγάλο βάρος. Για να αποδώσει το οποιοδήποτε μοτέρ μεγάλη ισχύ, χρειάζεται καλής ποιότητας μπαταρία ικανή να τροφοδοτεί με μεγάλο ρεύμα συνεχούς εκφόρτισης.

Η καλής ποιότητας μπαταρία που μπορεί να παρέχει μεγάλο ρεύμα συνεχούς εκφόρτισης είναι το κλειδί και το κόστος για τη μεγάλη ισχύ.

[/av_toggle] [/av_toggle_container]